Hemma igen

Godmorgon gott folk!

Nu är jag hemma igen efter en natt i svärföräldrarnas hus,var riktigt mysigt faktiskt. Sambon lämna av mig hemma och körde vidare till jobbet *tack älskling* jag sa att jag kunde gå om han hade bråttom men icke sa nicke.

Vi var som sagt och köpte skor igår eller var bara jag som köpte iofs men jag blev jätte nöjd med mitt köp i allafall och lägger därmed in bilder på dom. Dom ljusa gilla jag skarpt,dom är så fina. Sen handla vi lite och åkte sedan hem till huset där jag såg grey`s anatomy och därefter fråga olle dokumentären sen gick jag ut med hunden och vi la oss relativt tidigt och gosa lite,det tackar man inte nej till precis :-)

Idag händer nog inte så mkt,tänkte diska och ta hand om hemmet lite sen får man se vad dagen har att bjuda på.

Jag skriver mer sen. Kram



Kommentarer
Postat av: Jessica

läckra

2009-10-08 @ 13:38:37
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0