Jag en rosa hjälte

Som jag tidigare skrev så hade jag köpt en sån där rosabandet smycke innan att ha på jackan. Men jag fick för mig att skänka ytterligare 50 kr till vilket jag lätt gjorde via deras hemsida. Jag starta med en insamling för jag tycker alla borde skänka nåt,så klicka på mitt rosa band uppe vid headern till höger och gör en god gärning du med.

Jag känner flera stycken som fått bröstcancer och det är verkligen hemskt med alla cellgifter och gud vet allt. En av dom kan aldrig få barn vilket var ett hårt slag för henne givetvis.

Klicka här
för att visa ditt stöd du med.

Nu ska jag ta och vila lite innan tv börjar :)

Kramizar

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Dom äkte skådisarna kommer vara med :)

Men jag tror också på diss, hon passar inte alls in i SatC världen.

Allt bra annars då?

2009-10-20 @ 18:04:43
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Tack det är strålande här med ^^ Har du gjort idag då?

2009-10-20 @ 20:08:52
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0