♥ MAC ögonskuggor

Idag med posten fick jag ett paket,nyfiken som jag är så öppna jag det direkt och där i fanns min ögonskuggs palett ifrån MAC. Har bara hört att dom är bra så det är upp till bevis nu,kommer använda dom idag till dagens mejk tänkte jag,måste ju testa allt direkt. Fler som är lika nyfikna som jag när det kommer till såna saker?

Min kamera muckar med mig idag så bilderna vart inte så bra men dom är klickbara i allafall och man ser helt okej.

Nu ska jag ner och ducha och göra mig i ordning,sen när älsk kommer hem blir det pizza&mys time innan jag ska iväg på dejten ikväll *haha* men det blir nog kul.

Kramar i massor

    Visst är färgerna läckra??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0