Morron på er

Morron på er!

Hoppas er dag börjat bra? min börja bra,vakna strax efter 9 och tog då en promenix med hunden och gick ner och hämta ut mina skor från www.skotrend.se dom var verkligen jätte fina men vilka klackar alltså :) får se om jag ens kan gå i dom :).

Igår boka jag och sambon även tur&retur resa till skåne över julen så det är gjort och man slipper betala multum för en biljett jävel. Allt som allt gick på 800 kr för oss båda+djuren dit och hem och då åker han även första klass ner :) inte jag eftersom det inte var djur tillåtet där men det går lika bra det. Ska bli jätte kul.

Kl 13 idag kommer en tjej med sin hund hit,hon behöver hjälp med hundvakt 2 veckor i månaden,ska bli kul att träffa den lilla krabaten. Funkar alltid bra med min hund så dom får nog det kuligt tillsammans.

Nu glor jag på VBÅ som snart är slut,därefter ska jag väl plocka undan lite osv innan hon kommer tänkte jag så det ser vettigt ut. Ska väl maila in till hyresvärden med om en fri månadshyra+att företaget får stå för elen drygt 1000 kr på dessa månader då deras maskiner stått här,inte rätt att jag ska betala det när jag INTE VILLE HA renoverat.

Bilden på skorna kommer här,visst är dom snygga? :)

Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Madelene,

Riktigt snygga skor!

2009-10-15 @ 11:32:37
URL: http://mlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0