Ojoj

Först vill jag tacka alla som rösta på mig här http://www.tv4.se/1.1173520?i=211 igår kväll. Jag fick hela 97 röster på ngn timme och gick då från placering 155 till placering 58,känns alltid kul.

Hoppas ni sovit gott? det gjorde jag men vart sent för huvudvärken ville inte ge sig men nu är det över. Blev väckt 07.30 pga hunden och pga dom börjar borra som idioter här i huset så tidigt. Fan hatar det,man borde inte få börja innan kl 08.00 anser jag,speciellt inte på vardagarna när folk ska upp och jobba och behöver sin sömn.
Vart tog respekten för andra vägen? det undra jag.

Jag starta denna bloggen igår och har haft över 100 besökare,hur hitta ni min blogg förresten? Är alltid kul att se.

Kallt ute är det med,när tror ni första snön kommer? Jag tror den är här inom några veckor,för så kallt som det är nu så lär det inte dröja känns det som i allafall.

Vad ska alla göra idag? Själv har jag ingen aning riktigt vad som händer. Inte vara ute i allafall ;) inte merän nödvänligt.

Sitter och dricker mitt älskade kaffe och pratar med stora syrran på msn :-) var ett tag sedan man hörde av henne då hon jobbar så mycket.

Jag får skriva mer sedan under dagen. Ha en underbar dag. Kram/Tessan


Kommentarer
Postat av: emma

amen så tråkigt. hur mår du idag då? krya på dig!

2009-10-06 @ 14:49:54
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0