Pust&stön

Ja jag säger då det. Jag har diskat,dammsugit och tvättat av golven här hemma idag. Besöket gick för övrigt bra och hundarna gilla verkligen varann,jätte kul när det blir så. Vi tog en promenad i det sköna höstvädret och prata lite.


Jag är nyfiken på vad ni läser för bloggar? Har ni några bra att rekomender?? lämna en kommentar i såfall. Vore kul att få lite variation. Jag kollar ofta in till www.kenza.se och www.kissies.se även om jag bara gillar en av dom :) men alltid kul att läsa vad dom skriver.

Fundera på att beställa hem lite smink men jag hittar ingen vettig sida man kan göra det på heller. Känner du till någon bra får du gärna rekomendera den.

Jag fundera lite på att köra igång en tävling i bloggen snart,är det något ni speciellt vill ha som vinst??

Nu ska jag fixa mig lite kaffe och ta det lilla lugna en stund. Sambon ska ju på fest ikväll med jobbet så jag är ensam ikväll :-( not fun at all but thats life *ler* huvudsaken är att det är mig han kommer hem till ändå.

Ha en fortsatt bra dag.

 


Kommentarer
Postat av: Fidelisa

Hejsan!



Kikar in lite till dig och tycker du har en kanonfin blogg!



Önskar dig en bra kväll, trots firmafest... ;-)

2009-10-15 @ 19:13:27
URL: http://lillansegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0