♥ Saknar tomten sina kläder

På riksväg 50 norr om Motala hitta man en massa röda tomtekläder. Är tomten naken nu då? fy fan vilken syn det hade varit *urk* snälla vet ni något? Tomten verkar också försvunnen. Åh det var visst barnstorlek,är nissarna försvunna? hoppas dom kommer till rätta snart då.

Tro det eller ej men det är fan snart jul igen,men såhär tidigt ska nissarna inte släppas ut väl :-D det är ju månader för tidigt.

 bilden är klickbar.

Nä nu ska jag bruka allvar,seriöst. Har diskat och skurat hela diskbänken och kaklet på väggen med vim,det luktar så gott när det är rent tycker jag.

KAFFE, måste ha kaffe. Hoppas det är klart nu anars smäller jag av. Hoppas byggjobbarna har lunch snart för jag vill ha lite egentid här nu snart.

Puss påre



Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack så mycket!

Skit kul att du tycker det.

Kopiera mitt hjärta från en av mina rubriker och klistra sedan in det framför varje rubrik du själv skriver så får du hjärtat att synas framför rubrikerna i menyn också :)

Hoppas du förstog, jag är ganska dålig på att förklara! Ha en bra dag :)

2009-10-21 @ 13:12:23
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0