Shit oxå

Jag tror jag börjar bli sjuk :-( känns inte kul. Huvudvärk,slapp i kroppen och helt seg. Orkar ingenting alls,har bara diskat trots att det ser ut som ett bombnedslag här hemma. Tänkte jag skulle bädda ner mig och läsa senaste nummret av Frida :-) får se om det skrivs något mer idag.

Är väldigt varm på pannan så jag ska ta tempen och se om det är feber på gång med,det skulle inte förvåna mig faktiskt.

Älsklingen slutar först om 2½ timme så han får ta hand om mig ikväll :)

Bara jag slipper vara sjuk när jag och Milla ska på party kryssning senare i månaden :)

Har ni tips på bra sidor där man kan köpa klänningar?? utom nelly då :-)









                                                          




Kommentarer
Postat av: Patrik

Tack! Bara 16 dagar kvar nu tills jag börjar :)

2009-10-09 @ 20:39:09
URL: http://www.patrik-andersson.com
Postat av: JONNA

hoppas du håller dej frisk till partykryssningen! ;D

2009-10-09 @ 21:01:44
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0