Time for CSI

Godkväller på er!

Hoppas er måndag varit bra,min har varit toppen förutom det trista vädret.


Nu väntar jag på att CSI ska börja kl 21 som jag tänkte krypa upp i soffan och titta på.


Morsan påminde mig idag med att min kära morfar fyller hela 80 år på måndag,tur så man inte glömmer det. Får skicka något till honom. Han har problem med hjärtat och mår inte alls bra så man vet aldrig vad som kan hända tyvärr,hemskt att tänka så men men.


Jag har oxå världens underbaraste pojkvän. Han verkligen ställer upp hela tiden för mig. Nu sa han att hunden kan komma på onsdag nästa vecka så passar han honom tills jag kommer hem på torsdag. Han är så himla go min darling. Vet inte vad jag varit idag utan honom faktiskt.


Förresten maila in till hyresvärden idag att jag vill ha ersättning för den tid jag inte kunnat använda varken toa eller duch utan får göra allt sånt 2 våningar ner sedan 8 veckor tillbaka och dom är INTE klara ännu och jag fick svar att jag skulle begära det skrifligt när allt är klart och meddela start&slut datum så skulle jag få ca 40% utbetalt för det,alltid bra. Sen ska jag även begära att dom eller bolaget som renoverar ska betala elen för deras jävla maskiner som stått på här dygnet runt i 8 veckor,förra månaden var min el på 800 spänn och den är alltid på 400 kr annars,en jävla skillnad+då denna mån får vi se hur mkt det är när räkningen kommer,är väl några hundra där med. Dom springer här ut och in varje jävla dag och håller på,fatta vad jobbigt.


Betalar jag full hyra så ska jag ta mig fan kunna använda lägenheten som jag vill med och inte dela badrum,toa och duch med 8 andra,speciellt inte i dessa influensa tider,herregud säger då jag bara.


Jag skriver mer sedan. Pusssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0