♥ Tv mys

Dickas åkte ju hem i eftermiddags, han blev ju så överlycklig av att se matte igen =) troligen kommer han mellan den 12-25 November istället för den 3-19:e, så det ska bli kul. Tycker dock dagarna går så jävla sakta emellan åt.

Har ju diskat upp så nu är det fint i köket igen, ska nog ordna något att äta innan jag ska titta på 40 days and 40 nights =) har sett den innan men det finns ju ingenting annat på tv och festa har jag INTE lust med i heller.


Fundera lite på vad jag ska göra för header, har ju laddat ner en hel del nya penslar till photoshop så nu kan jag göra mkt fina grejor ju, men har ni några ider? Vet inte alls om jag ska ha bilder eller ej, hur texten ska vara osv. Vilekt I-lands problem =)


Sov dessutom mellan 16-18.30 innan idag för jag var så jäkla trött för hundarna väckte en kl 8 så det var mycket skönt får jag säga så nu är jag pigg igen :).

BTW Milla fråga mig igår när jag ville åka på kryssning igen *asg* hon fick tydligen mer smak och det fick jag med för vi hade det super kul. Dock blir det 2 dagar nästa gång i såfall. Vi får väl se om vi åker ngn mer gång i år eller inte.

Ni vet den där chaffören jag prata om? han har på nåt sätt fått tag i mitt nr :-o så han sms:a mig igår. Snäll som jag är så svara jag såklart *hehe* men det var trevligt, han var på väg hem när han sms:a. Han bad om ursäkt för att han titta så mkt på mig (vi fick ju ögonkontakt) men det var för han tyckte jag var så fin som han sa *s* jaha då får man tacka och buga då.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Det är ju faktiskt det :) sov så gott!



tackar!

2009-10-31 @ 23:58:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0