Tv mys

Go kväll på er!

Har ni haft en bra kväll? det har jag,suttit och myst till 2½ män på tv 3,det är rätt kul ibland. Fundera på att se på Svenska Hollywood fruar kl 21 med,men vet inte om det är något att se,vad tycker ni? annars blir det nog CSI miami jag tittar på,det är åtminstone vettigare :)

Sitter och lyssnar på:
Wake me up before you go-go med Wham,jisses det var år sedan man lyssna på den låten,den är ju väldigt gamal. Väcker minnen till liv i allafall :-) minns hur bra jag tyckte den var när jag var typ 15 år *haha*.

Killen gick hem till sina föräldrar så jag är ensam hemma,varken orka eller ville följa med. Huvudvärken har inte gett med sig ännu heller. Får se när och om han kommer hem ikväll,beror på hur sent det blir där.

Var nyss ute med hunden med och fy satan vad kallt det var ute. Man fryser häcken av sig rent ut sagt. Tyvärr måste jag ut en gång till innan jag lägger mig men thats life när man har hund :-) men det gör mig inte så mkt.

Skriver kanske ett inlägg sedan men vi får se.

Lots of hugs/Tessan


Kommentarer
Postat av: Anonym

svenska hollywood fruar är ju galet överdrivet, haha, man tycker ju nästan synd om dem :)

2009-10-06 @ 09:19:04
URL: http://fjortisfinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0