♥ tvätt och städning

Just nu är det tvätt&städning som gäller,inte kul men sånt ont som behövs ibland men det blir ju fint efteråt och det känns bra.

Och den jävla huvudvärken börjar återigen hemsöka mig :-( fattar inte vad det är frågan om alltså. Bara det inte är något allvarligt.

Fler än jag som ska på kryssning nästa vecka? i såfall vilken båt. Inte ofta man åker mitt i veckan men denna gången vart det ju så pga omständigheterna.

Fler som ska sitta fast framför grey´s anatomy ikväll? det kommer jag göra.

Dessa jäkla serier alltså,slutar aldrig dom?

Nä dags att dra sig neråt tvättstugan.

Ha en fortsatt bra dag.






Kommentarer
Postat av: Sophie

Så bra!

Det funkade :)

2009-10-21 @ 15:45:22
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0