♥ Vilken chock

Fick precis ett "meddelande" från facebook där det sedan visa sig att min halvbror lagt till mig som vän. Jag har BRA kontakt med 2 av dom men de andra 3 är kontakten lite sådär med pga dom har bara samma pappa som mig som jag dock bett dra åt helvete.
Det är komplicerat allting men jag acceptera i allafall och pratar nu med honom lite grann, han bor såklart kvar nere i skåne =) vi har inte setts/hörts av på 20 år

Annika: Vi har samma mamma INTE pappa
Magnus: Vi har både samma mamma&pappa
Linda: Har samma pappa
Lotta: Har samma pappa
Fredrik (som la till mig idag) har samma pappa

Det är alltså Annika och Magnus jag har bra kontakt med. Vi ser oss INTE som halvssykon utan som vilka syskon som helst. Är dom jag ska fira jul med samt då vår släkt mamma,kusiner och sådär. Aja jag blev förvånad i allafall :-) men är väl kul att han mindes mig *asg* för uppriktigt sagt hade jag nästan glömt honom.

Ska snart ut med hundarna och sådär tänkte jag.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: andrea

Hejsan, fin blogg! :)

Trevlig helg!

2009-10-31 @ 13:50:44
URL: http://ddeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0