wow jag kunde

Hehe satt och lekte i photoshop (är i lära mig stadiet ännu) och gjorde headern jag har nu och lyckades lägga in den med :-) blev rätt nöjd,men troligen kommer det en annan den dag jag känner att det verkligen känns RÄTT.

Detta blir dagens sista inlägg då jag och sambon ska åka och köpa skor nu när han slutar och sen blir det att åka direkt till svärföräldrarnas hus så jag kommer skriva först imorgon och visa upp skorna :) har redan valt ut dom.

Glöm inte att rösta på mig http://www.tv4.se/1.1173520?i=211 den som röstar och lämnar en kommentar är med i utlottningen av ett presentkort i valfri butik för 300 kr så passa på nu. Berätta gärna varför just du vill vinna ett presentkort och glöm inte länka till tävlingen i er blogg. Skulle inte tvinga ngn att lägga till mig på bloglovin men gör du det har du ännu en lott.

Jag får önska alla en underbar kväll. Åhh längtar till grey`s anatomy börjar kl 21,fler som följer den serien? Jag är en riktig serie nörd. Jag ser på: Våra bästa år varje dag,2½ män varje dag,desperate housewifes på tisdagar,Greys på onsdagar och CSI Miami eller CSI NY varje dag. Klå det om ni kan :-D pöss

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0