♥ Att få kontakt med sin ungdomskärlek

Hej på er!

Har ni det bra i detta underbara väder? idag är det verkligen kanon väder här och då trivs jag väldigt bra och dessutom mår jag toppen, kan nog inte bli bättre nu.

När jag kolla min mail för en stund sen såg jag att min ungdomskärlek hade lagt till mig som vän på facebook. Denna killen var min allra första kärlek, vi var tillsammans när jag var 13-16 år gammal, rätt många år för att vara en liten fjortis, haha. Vi gjorde slut på ett olyckligt sätt och mycket pga att jag skulle flytta 60 mil bort för att studera. Men jag har mycket att tacka honom för med, det visa sig att han gick i samma klass som min halvsyster och det var så vi fick kontakt igen :). Han bor tydligen kvar i Malmö och har en son idag med ingen mindre än min gamla klasskamrat från högstadiet, låter komplicerat men va fan *L*. Hoppas vi kan få bättre kontakt nu och kanske träffas och umgås som folk, var några år sen sist och då sluta det i slagsmål, men idag är vi vuxna så.

Tror inte det händer så mkt idag, tänkte gå ut med hunden på en lång promenix sen, annars blir det nog lugnt. Kanske blir en sväng till svärföräldrarna sen.

Svärgerskans kille ville utmanna min sambo i badminton i helgen så vad vi kommer göra då vet ni redan :-)

Ska ni göra något kul i helgen?

Kram på er


Kommentarer
Postat av: simone

Vad roligt :D Jag själv älskar att snoka runt på gamla ex ^^

2010-04-08 @ 12:52:40
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0