♥ Bakis och allmänt blää

Godmorgon, haha säger så för jag vakna typ kl 14.

Har ni haft en bra dag hittills? Jag vakna som sagt vid 14 bakfull och allmänt trött, men nu känns det helt okej faktiskt. Har varit ute med vovven flera ggr idag (vakna halv 8 först) och är inne på min andra kopp kaffe så man börjar känna sig som en människa igen *s* dessutom tvättar jag nu med, inget kul men ett måste ibland.

Älsklingen verkar ha det bra i skåneland med, dom skulle visst ut ikväll så jag hoppas dom får kul. Troligen ska jag med ut idag igen med en vän, det är ju så jäkla kul så man får passa på när man är ensam hemma ju. Annars ska jag ta ett varm bad, raka mig och smörja in mig med härlig lotion, måla tånaglarna och lägga en ansikts mask idag tror jag.

Vad ska ni söta läsare göra ikväll då?

Kram på er så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0