♥ Byggjobbarna med sitt oväsen

Godmorgon bitches =)

Har ni sovit gott? det har jag, men jag somna ifrån sambon igår eftersom jag la mig lite innan honom för han ville kolla en grej först, så i morse sa jag att det gick sådär om man låter någon vänta för länge *haha* men det finns ju fler dagar.

För övrigt fick jag pallra mig upp ur sängen strax innan 8 för dom skulle komma hit och dra bredband, dom har gjort det i alla lägenheter och idag är det vår tur, så dom för ett jävla oväsen här, inte kul alls och djuren blir skräckslagna men detta är ju inget jag kan/får neka till då det är på hyresvärdens begäran.

Lägger in ett par kort på mina 3 sötnosar, naw visst är dom söta? Jag älskar dom så mycket att det inte går att beskriva med ord, det blir som ens barn, håller ni inte med bloggläsare?

Btw när jag åker till NYC så ska jag besöka Central Perk, ni vet kaffet där dom 6 vännerna ofta sitter i serien vänner :) vore så jäkla kul. Hade tänkt ta en helikopter tur på 15 min över manhattan bla för typ 1000 spänn. Sen tänkte jag ju även åka till Woodbury Common Premium Outlets där man shoppar märkes varor till lägre priser.
Sen ska jag ju ta en sex and the city tour med.

DETTA är väl det jag ska göra mest men även besöka brooklyn bridge, frihetsgudinnan, empire state building och rockefeller center. Sen kommer väl även affärer som Marcy´s och forever21 få sig ett besök.

Något mer man INTE får missa när man är där? vill gärna ha tips.

Nu ska jag dricka kaffe innan dom kommer igen och ska jobba, dom gick iväg på frukost :)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0