♥ Deklarationen är kommen

Fler som fått sin deklaration idag? min kom idag och jag har redan skickat in den med, så det känns gött att slippa tänka på det. Lika bra att ha det gjort tycker jag.

Älsklingen slutar jobb om ca 20 minuter och sen blir det bara en massa gos ikväll, vi har saknat varann så mkt i helgen. Han sov hos sina föräldrar i natt då dom hämta honom vid tåget kl 03.00 i morse, han hade cyklen där så han stanna där för att slippa cykla hem mitt i natten+att få lite sömn innan han börja jobba några timmar senare.

Vi ska äta pizza tänkte vi och bara mysa. Riktigt gott ska det bli och jag ska överösa honom med en massa pussar och kramar.

Känns det bra att det är en vanlig dag nu då? det tycker jag för det är så lång tråkigt på stor helger, ingenting öppet eller någonting.

Har varit underbart väder här idag så jag har varit ute mkt med vovven, jag har städat av lite och sånt små pyssel hemma, sånt som behövs ibland annars tycker jag dagen har gått otroligt fort.

Ska väl maila forever21 igen, har fortfarande inte fått mina saker och dom skickades 10 feb, jo visst men tjenare, hur jävla slapp får man vara, blir ju riktigt förbannad på sånt när företag inte håller det dom lovar.

Men jag hoppas ni får en underbar kväll, ska ut med hunden igen.

Kram på er ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0