♥ DIF vann efter 3 år

med förlust, det var fasiken på tiden eller hur :-) jag och min kompis diskutera detta faktiskt under matchen att dom inte vunnit på 3 år typ och att dom borde göra det snart, så det var dags idag. Grattis för en gångs skull eller något *s* jag sa ju att jag var RÄTT säker på att HV skulle vinna men för en gångs skull hade jag fel, men dom vinner så ofta ändå så det var stockholmarnas tur ikväll.

Jag är absolut ingen sport nörd och glor inte på sånt trams men i söndags och idag kunde jag helt enkelt inte låta bli, får se om jag ser matchen imorgon med.

Nu har kompisen åkt hem i allafall och jag sitter och snackar med min älskade vän som befinner sig i USA just nu. Fasiken vad fusk, tänk att kl är typ 18 där *s* konstigt att tänka så.

Ska väl ta lite kaffe här snart och slösurfa innan det är dags för dejten med john blund.

Hoppas ni haft en underbar kväll i allafall. Imorgon ska jag städa av här hemma, vårstädning, putsa fönster osv. På fredag ska jag tvätta sen drar jag på lördag, ska bli skönt att slippa "hålan" Linköping för ett tag.

Får säga godnatt och sovgott till er.

Kram

Kommentarer
Postat av: - Savefors

Morrn!

Allt bra med dej denna torsdag?

Kram

2010-04-22 @ 08:05:04
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: felicia

hej, hur mår du?:)

2010-04-22 @ 08:18:12
URL: http://felicianielsen.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej, hur är läget?



/Kram. <3

2010-04-22 @ 09:54:48
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du tror väl inte att de enbart har förlorat och ändå tagit sig till SM-final??

De har vunnit många matcher den här säsongen... Därför spelar de just nu om guldet.

2010-04-22 @ 12:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0