♥ Inlägg 600

Vet ni att detta blogg inlägg blir nummer 600 på min blogg :-) såg det precis.

Har mailat lite med junkyard om skorna, dom var lite för stora så jag ska byta till ett par andra, ett par låga och ett par höga eftersom dom inte hade samma skor i den storlek jag ville ha. Bäst är ju att dom skickar dom nya direkt till mig istället för till min mor i malmö, beställde dom i hennes namn *s* så slipper man tänka på det.

Imorgon blir det en sväng till stan och fika med en killkompis när han ändå ska vara i stan, ska bli kul för det var ett bra tag sedan nu. Kankse blir det lite shopping med, vem vet.

Älsklingen slutar runt 18 tiden, vet inte vad det blir ikväll, får se vad vi hittar på. Är ju min tv kväll med så mellan 18-30-01.00 tittar jag på tv, varje tisdag :-) serie nörd? JAVISST och en stolt sådan med, så det så.

För övrigt går det bra med forever21 med, får tillbaka pengarna inom 8-10 dagar, så det känns gött. Skönt att allt ordnar sig.

Fick en kommentar innan om vart i usa jag ska, och eftersom boendet ändrat sig något blir det New York först, sen Philidelphia, sen blir det ett par dagar i Miami&Las Vegas och avslutningsvis ngn dag till i NYC innan man åker hem. Och kommer vara borta en månad istället för 2 veckor. Trevligt med kontakter eller hur :-P

Nej nu ska jag ut med hunden, hon gnäller på mig.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: simone

Natti mysiga tessan, sov riktigt gott - blir att somna in till skräckfilm för mig (haha, uddda.. I know) men jag älskar det :D

2010-04-20 @ 22:37:39
URL: http://fattybom.se
Postat av: Tobbe

Okejokej, Åh, USA? :O Shit, Party in USA? ;)

Dom månaderna kommer gå fort! :P

2010-04-20 @ 22:49:52
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0