♥ Jofama by kenza bag i 3 färger

Visste ni att den väskan finns i 3 färger? Jag visste ärligt inte det tills jag såg detta för ngn dag sedan. Den finns i svart, vitt och rosa. Jag fundera på att köpa en av varje faktiskt, den svarta är på g hem redan till mig.

Trots att det blev sent för mig i natt så är jag vaken nu sen en timme tillbaka ungefär. Hamna inte i säng förrän kl 03.30 i morse så man känner sig lite seg, men jag får skylla mig själv.

Så nu ska jag dricka kaffe, se på VBÅ innan jag ska sätta igång med städningen.

Vad händer denna torsdag för mina läsare då?

Här är det mulet som vanligt så jag håller mig inne med städningen och sådär idag, men blir väl en och annan runda med hunden såklart.

Skriver lite mer sedan. *Kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0