♥ Måndag morgon igen

Godmorgon bloggen!

Då var det måndag igen, en underbar måndag där solen skiner och fåglarna kvittrar.

Hoppas er helg har varit bra? själv tycker jag helgen har gått för fort men det är väl så när man har trevligt.
Igår var vi hos svärföräldrarna eftersom sambons syster skulle åka hem igen för lite studier, nu dröjer det en månad tills hon kommer ner igen. På kvällen gjorde vi en tårta som vi smaska på till en film på tv, 50 first dates tror jag den hette, har sett den förr men den är rätt bra, men sådär skulle jag aldrig kunna leva, det vore för jobbigt.

Jag har i allafall fått svar ifrån forever21 där dom beklaga att jag inte fått mitt paket än och jag skulle såklart få pengarna tillbaka, så det blev som man hoppades på i allafall. Kanske är dom seriösa ändå *s* får väl se om jag beställer på nytt därifrån eller inte.

Sambon har stuckit till jobb nu med, gick upp samtidigt som honom runt 8 tiden. Det var otroligt skönt att gå upp tidigt för en gångs skull, man vill ju inte sova bort halva dagarna ju.

Nästa vecka åker jag till Malmö med på obestämd tid, ska bli kul att träffa familjen igen. Har inte varit nere sedan i julas så det är ju några månader nu.

Lite nervös för vad min familj tycker om att jag ska resa till USA ensam :) inte många som gör det tror jag, men vad fan gör man inte liksom.  Kanske följer mamma med, vi får se vad hon tycker om förslaget.

Nu ska jag dricka kaffe och kolla tvätt tider, det behövs får jag en känsla av :-P

En STOR kram till er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0