♥ Nu är helgen snart slut

Go kväll!

Har ni haft en bra helg? Här har helgen varit toppen.
Var ju iväg på middag hos svärmor igår som fyllde år och det var riktigt trevligt fram till typ kl 20 när jag börja få en rejäl mensvärk, tänkte inte mer på det då mensen skulle komma först om 2 dagar. Blev lite chockad när den kom igår kväll redan och med en jävla värk till följd, så pass att jag fick åka hem. Men bortsett från det var dagen helt underbar.

Nu är det snart en ny vecka och här ska det tvättas och städas innan jag åker till Malmö på lördag. Ska såklart passa på att mysa en massa med världens bästa pojkvän eftersom han inte ska med. Annars har jag väl inga speciella planer för veckan, får väl se hur vädret blir.

Om 2 timmar kommer lönen och då ska räkningar betalas och sådär.

Vilket datum i månaden får du pengar? bara lite nyfiken för verkar som många får den 15:e redan osv.

Nu ska jag slappa framför soffan en stund och ta en alvedon.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0