♥ Onsdagens outfit

Slänger in en bild på dagens outfit.
Den söta klänningen jag har på mig visa jag för ett tag sedan, den är köpt ifrån www.bubbelroom.se och skorna kommer från www.skotrend.se . Idag har jag ingen facelook utan låter ansiktet vila ifrån smink lite nu.

För övrigt tycker jag ni ska hjälpa mig med tips på vad jag kan ge svärmor på lördag då hon fyller år? här står det helt still i huvudet just nu, får prata med sambon senare ikväll.

Byggjobbarna är klara här med, dom höll på mellan 08.30-13.45 så det var skönt att slippa oväsnet sen =)

Kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: Sabina

vacker klänning =)

2010-04-14 @ 16:18:32
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0