♥ Regnigt skit väder ute

Go kväll bitch :)

Allt bra med er denna regniga måndag? är röd dag iofs men eftersom tv porgramen går som vanligt så anser jag att det är måndag *L*.

Har inte hänt så mkt här idag, har ju inte varit något ute väder direkt. Dessutom sov jag till 11.45 idag, det var riktigt skönt, det kallar jag att sova ut. Sen har jag tagit det lugnt, duchat och såna saker.

Älsklingen kommer hem i natt, hans tåg ankommer kl 02.58 i natt till station så han åker ifrån skåne runt 23 ikväll. Det var enda tåget som gick idag såvida man inte ville lägga ut typ 1000 kr på en biljett imorgon, men ingen normal funtad människa vill ju det. Jag har lagt ut 700 kr som mest på EN biljett till skåne.

Vad har du som mest lagt ut på en tågbiljett? dvs en resa och INTE t&r

Annars börjar vänner snart så det blir att slappa framför tvn ikväll och sådär men hoppas alla har haft en bra påsk

Kram på er




Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

fin datuering, hjärta va? Jag ska också tatuera mig snart, eller efter förlossningen :D Hoppas du har fått en bra början av dagen

2010-04-06 @ 17:42:14
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0