♥ Tågbiljetten hem är bokad

God eftermiddag!

Allt väl såhär på eftermiddagen? själv stack brorsan till jobb för ett par timmar sedan och mamma och styvpappa är i huset och tömmer det sista där så med andra ord är jag ensam här hemma och passar på att blogga då annars slås vi om datorn här ;-) passar ju djuren med, katterna är ju inte allt för bra vänner men idag har faktiskt varit jätte lugnt och skönt, det är alltså en av mina kissar och mammas kisse som inte kommer överens så bra.

Har även bokat biljett hem till Lkpg igen, på lördag kväll åker jag hem, dvs 1 maj. Den biljetten gick på närmare 600 kr men va fan, hem måste jag då jag har fullt upp nästa vecka, ska till läkaren och såna saker.

Lägger in en bild på mammas kisse och en fin bild jag tog ifrån balkongen. Kolla kissen räckte tunga åt mig =)

Ska ni göra något kul idag?


Kommentarer
Postat av: The House Of Wise

Vilken stilig kisse. Själv har vi två katter som ofta figurerar på vår blogg.

2010-04-28 @ 17:16:08
URL: http://houseofwise.blogg.se/
Postat av: Linda

Söt kise :)

2010-05-02 @ 20:02:52
URL: http://olindao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0