♥ Tv mys med pizza&ben och jerry´s

Godkväll bloggen!

Första inlägget för dagen ser jag :) har varit otroligt seg idag. Bakfull och helt slapp, något man har sig själv att skylla, men så värt det ändå.

Älsklingen är kvar i skåne, kommer hem imorgon eller på tisdag, börja sakna honom nu.

Idag blev det pizza till middag, perfekt bakis mat och avslagen cola :-) sen blev det bara tv och till det glassa jag i mig en ben&jerry´s, var så otroligt gott.

Nu börjar man bli som en människa men ska bli så skönt att ta en duch och sen gå och sova som jag tänkte.

Hoppas ni haft en bra påskhelg? har ni gjort något kul

Kortet är taget ikväll så är som sagt seg och sliten.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: sabina

vilken söt kise :)

kram!

2010-04-05 @ 19:50:07
URL: http://mypastandmypresent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0