♥ Vem bar den bäst?

Denna gång står det mellan Miley Cyrus och beverly hills stjärnan Jessica Stroup.

Personligen tycker jag Jessika bar den bäst. Miley ser man knappt ens så henne röstar jag ut ganska direkt. Men på Jessika satt den perfekt, vem håller med mig?



För övrigt har jag nu städat och tvättat, så det är klart. Ska snart börja packa och sådär sen är jag nog klar. Får besök sen med av bästa vännen Camilla och hennes pojkvän, ska bli så kul. Har saknat min gumma ju även om vi bor i samma stad :-) och jag har faktiskt inte sovit ännu heller och är inte trött, helt sjukt alltså :-)

Har er dag varit bra såhär långt?

Kommentarer
Postat av: Malin

Själva passformen är väl bättre på Jessica men om man ser till helheten gillar jag nog Miley's kombination bäst.

2010-04-23 @ 19:28:33
URL: http://underthesky.bloggplatsen.se/
Postat av: Eriiza

Jo, Jessica bar den bäst.

Miley verkar inte bära upp så mycket snyggt ändå. ;D

2010-04-23 @ 21:23:57
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0