♥ Ensam hemma inatt

Godkväll!

Ikväll har jag varit ensam hemma, Christian åkte runt 17 tiden och sms:a nyss att han var framme i Skara. Jag följde inte med ikväll av olika anledningar.

Jag har lite smått ont i mitt ny opererade öra så jag har enbart tagit det lugnt ikväll. Bakat lite lussekatter och lyssnat på julmusik, det är ju himla mysigt.

Har pratat med syrran och Petra ligger tydligen kvar på sjukhuset med Izabella, hon fick inte komma hem idag heller stackarn. Men jag tror nog det är bra att dom får vara kvar ett par dagar eftersom hon bara vägde 2840 gr när hon föddes och en himla massa mer saker ska klaffa och funka.

Har fått en jäkla mensvärk också, en vecka för tidigt dessutom. Jobbigt är det, tänk om man kunde slippa den skiten ett tag.

Blir väl att ta en varm duch nu och ta sig en kopp kaffe och smaka på lussekatterna innan man ska sova, eller försöka åtminstone. Är så ovanligt att sova ensam ju.

Gör ni något kul ikväll?

Imorgon tänker jag fota och lägga in bilder på kläderna jag köpt från www.bubbelroom.se.

Kram på er så länge

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg!

2010-12-12 @ 23:27:12
URL: http://emmagabbys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0