♥ Cykeldag 21 och blodprov


Hoppas ni sovit gott? såklart har jag gjort det.

Idag är jag på cykeldag 21 och MÅSTE därmed gå och ta ytterligare ett blodprov i armen, men det kan jag göra på VC som tur är så jag slipper ta mig till sjukhuset. Det var visst noga med dagarna så jag får inte strunta i det.

För övrigt tror jag inte det händer så mycket idag faktiskt, måste i allafall diska och sådär här hemma.

Fler än jag som börjar ledsna på snön nu? här vräkte det ner ytterligare igår kväll så sambon fick ta bilen till jobbet idag för cykla gick ju inte. Jag vill ha SOMMAR nu.

Polisen i sthlm har ju fått in min väska men jag ska nog strunta i att hämta den, menar vem åker till sthlm för att hämta en väska? inte jag i allafall och framför allt inte när jag har allting nytt igen så som pass, bankdosa, bankkort osv, lite onödigt då.

Nu dricker jag kaffe och ska strax hoppa in i duchen så det bara är att gå till VC efter days :) lika bra att få det gjort snabbt än att dra ut på tiden.

Hoppas ni får en underbar dag.

Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får en bra dag idag :)

2010-02-02 @ 09:03:09
URL: http://laserduskriverjag.bloggagratis.se
Postat av: Emma - williams mamma

Fin blogg.. Jo jag har sovit toppen.. allt bra med dig?

2010-02-02 @ 13:06:12
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: Millah

Ja fan vad irriterande :(

2010-02-02 @ 14:51:36
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0