♥ En månad närmare sommaren


Gosh kan ni fatta att det redan är februari nu? jag har lite svårt för det. Tyckte nyss det var jul och hela fadderullan. Hoppas tiden går snabbt nu för jag vill ha sommar nu.

Dickas kommer hit, det är en hund jag passat i typ 1 år medans ägaren jobbar utomlands och han är så jäkla go den hunden. En blandning mellan amstaff&pitbull, super snäll och go är han. Ägarens son måste in till sjukhuset, lät allvarligt då hon böna och bad mig att svara på msn. Klart jag tar honom snäll som jag är. Engla saknar honom dessutom, det är likxom dom 2 mot världen.
Så det ska bli jätte kul att träffa honom igen faktiskt.

För övrigt är det visst imorgon jag ska iväg och ta blodprov igen inför utredningen. Tur armen har läkt sen i måndags för dom får bara sticka mig i samma arm eftersom jag är "van" vid det så att säga.

Ska ta min shake om en stund tänkte jag och sen ska jag nog träna lite.

Vad ska ni underbara läsare göra i dag då?

Kommer uppdatera mer sen.

Ha det guld. Kram


Kommentarer
Postat av: M

En månad närmare sommarn är skönt :)

2010-02-01 @ 09:15:17
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: simone

usch ja, det går för fort :(

2010-02-01 @ 11:19:50
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Bantarbruttan

Hej!

Tack snälla för kommentar i min blogg! Blir peppad! Önskar dig all lycka till inför kommande IVF, förstår att det måste vara en kamp på många olika sätt. Ska läsa mer i din blogg lite senare när jag har mer tid. Önskar dig som sagt all lycka! VI kan väl hjälpas åt och sporras även fast jag inte har ett lika stort mål med min viktnedgång som du givetvis har. Kram!

2010-02-01 @ 12:40:34
URL: http://bantarbruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0