♥ Frisyr tips från er läsare

God middag!

Har precis vaknat efter en stunds vila och har visst nästan 40 graders feber, wee vad kul. Detta jäkla virus kan dra någon annanstans och pina någon annan tycker jag.

Jag har tänkt att klippa mig så fort jag blivit frisk men jag vet inte vad jag skulle passa i riktigt. Kort hår är ett måste eftersom mitt hår i sig är ganska tunt så är långt hår uteslutet för min del, dessutom är det snyggast med kort hår..

Kan inte ni snälla läsare tipsa om sidor med olika frisyrer och liknande? har googlat lite men jag hittar inte direkt så mkt intressant där.

Orkar inte skriva så mkt nu heller, hela kroppen känns som den ska falla samman, dessutom måste jag ut med hunden mitt i allt nu med *suck*.

Men kom med tips please.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jobbigt att vara sjuk, krya på dig!

2010-02-22 @ 12:52:15
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/
Postat av: Piluttalula

www.frilla.se är en jättebra sida med massor av olika frisyrer. Dom är även indelade i olika kategorier så det är lätt att hitta till vad man tänkt sig! =)

2010-02-22 @ 13:39:47
URL: http://piluttalula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0