♥ Gör något bra för barnen

Jag blev väldigt inspirerad utav en yngre tjej som ska åka till spanien till sommaren och volontär jobba med herrelösa hundar, vilket jag tycker är enormt bra gjort av henne.

Hon inspirera mig att göra detsamma för barnen i fattiga länder.

Annonserna i detta inlägg är värda 1 kr styck och klickar du på dessa bidrar du med mycket. Alla pengar jag tjänar in via dessa annonser, kommer jag skicka till de länder som behöver detta, dom som inte har det lika bra som oss i sverige.

Så vad väntar du på, klicka nu. Dom öppnas i annat fönster, allt du behöver göra är att klicka på annonsen. Tillsammans kan vi göra skillnad, bara en sån här "liten" sak för oss är enorm för dom som vi hjälper. JAG KOMMER LÄNKA TILL ALLA SOM KLICKAT PÅ ANNONSERNA SÅ KOMMENTERA OM DU GJORT DET

Respito.com Club4Beauty.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Ja visst är det mycket snyggare?:)

2010-02-17 @ 18:17:47
URL: http://beebitahs.blogg.se/
Postat av: Nate

Hej du.

Fin blogg du har!

Jag klickade på en utav länkarna. :)

Ha en bra dag.

Kram!

2010-02-17 @ 18:42:28
URL: http://justanotherlesbian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0