♥ Helgen på ingång igen

Godmorgon på er!

Ni missar väl inte min tävling som avslutas idag? runt 00.00 i kväll slutar den. Där kan du vinna en äkta J.LO live bag, kolla tävlingen här

Är ni vakna eller är det för tidigt? här har jag varit vaken sedan kl 07.00, ganska pigg var jag då faktiskt så jag gick ut med vovven samtidigt som sambon stack till jobb. Det vräkte ner snö igår så nu är det jätte svårt för Engla att gå igen, irriterande. Dom kan väl ploga liksom, vart går våra skattepengar till egentligen.??
Tycker det är grymt irriterande och jobbigt, speciellt för hundens skull, stackarn.

Nu skulle man bott utomlands istället =) typ Cypern som vi fastna så för. Vi har lite i tankarna att köpa hus där och vara där när det är vinter i sverige faktiskt, vi prata om det när vi var där 2008.

Annars är det ju fredag igen, tycker denna veckan bokstavligen har flygit förbi. Vad tycker ni?

Har suttit på www.forever21.com och shoppat lite till =) fick bli den söta toppen på bilden. Perfekt till sommaren eller vad säger ni? den och frakten gick på 380 kr så det var inte så farligt, beställer man för mindre än 500 slipper man oftast tullen, så vi får se hur det blir med mitt andra paket, för det gick ju på 700 kr :) det märks.

Ska ni söta läsare göra något kul i helgen? för vår del blir det nog lugnt eftersom sambon är väldigt förkyld, men annars skulle vi spelat badminton med svägerskan och hennes kille.

Nu tänkte jag ta lite kaffe innan det är dags att börja tvätta. 






Kommentarer
Postat av: simone

Godmorgon vackra Tessan, vad ska du göra för fredagsmysigt idag?

2010-02-19 @ 10:10:19
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0