♥ Lite mer shopping

Vad gör ni för kul ikväll?

Min huvudvärk försvann efter en timmes vila, känns grymt skönt eftersom jag haft den hela dagen. Sambon jobba över och kom hem en timme senare än han skulle. Han skulle iväg och gyma men vi bestämde oss för imorgon istället då jag hade ont i huvudet.

Han har precis ätit mat och det luktar sååå gott, snacka om att man blir frestad men nej jag har inte smakat och skulle inte göra det heller.

Vi satt på en amrikansk sida och handla lite, jag shoppa bla det på bilderna (2 liknande armband men med olika färger) ett tänkte jag lotta ut i bloggen när det kommer, snäll jag är va.
Sen blev det lite till hemmet, lösögonfransar och sånt smått och gott.

Nu tittar vi på hemmafruarna på kanal 5, en del är fan inte kloka alltså om jag får säga min mening.

Nu ska jag avsluta här, ha en underbar kväll.

Kramar






Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Bra att den försvann =)

2010-02-10 @ 21:43:26
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: Emmelist

trivs du i linköping då?

2010-02-10 @ 22:01:07
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0