♥ Mår lite bättre idag

God morgon på er! eller ja morgon är det väl inte direkt.

Hör och häpna, i natt fick jag sova :) jag somna ganska direkt när jag la mig igår kväll men runt halv 8 i morse tyckte vovven det var dags för mamma att gå upp och gå ut med henne i denna jäkla kylan :) sagt och gjort.

Mår väl lite bättre idag, är rätt pigg och har lite energi men näsan är som den är fortfarande. Så jag tänkte ta en runda ner till affären och hämta ut mina soppor från cambridgekuren och skicka väskan som tjejen vann i tävlingen jag hade för ett tag sedan. Hoppas hon blir nöjd med den, men det tror jag.

Vad ska ni göra idag? själv blir det lugnt idag med tänkte jag, men ska diska och plocka undan lite här hemma tänkte jag så det slipper se ut som värsta bomb nedslaget :) trivs inte alls då.

Andra som är lite pedanta när det gäller hemmet? jag måste ha rent och snyggt, diskat varje dag om så det bara står en kopp i diskhon, jag trivs helt enkelt inte annars.

Jag skriver mer under dagen.








Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

passa på att önska dig en fin dag då jag endå klickade in :D

2010-02-25 @ 12:23:30
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: M A T I L D A

Det är bra att du mår bättre :)



Frågestund i bloggen, fråga om du undrar nåt :)

2010-02-25 @ 12:25:26
URL: http://matildadahlberg.devote.se
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

idag blir det att skriva på min roman =)

2010-02-25 @ 13:38:29
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0