♥ Rättelse ang pissie bilden

Hej alla!

Jag vill bara påpeka att bilden på pissie igår dagens inlägg INTE är jag som photoshopat den. Jag hitta alltså bilden i en annan blogg, och kan man inte ens läsa det är det kanske dags för skolan igen.

Sen ville jag bara höra andras åsikter, inget fel i det. Om vårtorna är dit målade eller ej skiter ju jag i, en seriös läkare gör inga såna fel hoppas jag.

Jag har annat att göra än att leka med pissie i photoshop, inget illa menat men just sånt tar jag inte mig tid till.

Har äntligen tagit tag i diskberget så nu är det avklarat i allafall, känns jäkligt skönt. Sambon slutar 16.30 idag så jag ska väl ta mig ett bad och raka benen och sådär, så man är fräch när han kommer hem. Tänkte lägga en ansiktsmask och lite såna små grejer med, man känner sig alltid fräch då tycker jag.

På fredag får man lön igen, så denna veckan är det återigen dags för att sortera räkningarna *suck* sånt suger men vad gör man. From i april höjer dom ju hyran med, hyresbolaget vi hyr av gör ju så och inte i årsskiftet som många andra, lite dåligt.

Vad ska ni läsare göra ikväll?

Skriver mer senare förhoppningsvis om jag inte är för upptagen *blink*

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Brukar du använda lösnaglar? Och om du gör det, köper du då lösnaglar med fransk manikyr +/eller fint mönster på, eller köper du vita lösnaglar och målar dom själv?

2010-02-15 @ 16:10:45
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: simone

haha sjukt kul att folk verkligen tror att det är hennes bröstvårtor där, någon har lagt mycket energo på att ta bort den röda ringer och censuren :D

2010-02-15 @ 16:21:48
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0