♥ Redo för kvällen

Förlåt för riktigt dålig uppdatering idag men vi har hållt på hela dagen känns det som, speciellt jag ;) jag laga middag, jag baka en paj till gästerna som kommer vid 19, jag diska&torka ALLT själv, dammsög av och rengjorde toaletten. Är lagom varm nu alltså, fy fan.

Men är i allafall sambons föräldrar, syster och hennes kille som kommer sen och fika lite och tittar på film. Har gjort en hallon paj med vit chocklad i, ser riktigt god ut faktiskt så det ska bli spännande att smaka på den.

Har ni gjort något kul idag då?

Nej nu ska jag fortsätta här, ha en fortsatt bra kväll.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Var pajen god? För isåfall får du gärna lägga ut receptet :)

2010-02-14 @ 19:45:11
URL: http://emmachristinadahlin.blogg.se/
Postat av: simone

Det lät som en riktigt härlig söndag det :D

2010-02-14 @ 21:58:11
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0