♥ Rosorna som sambon fick

Godmorgon världen!

Har ni sovit gott? jag sov så gott tills sambon väckte mig runt 7 tiden och undra vart hans nycklar var, jag hade lagt dom i ett skåp igår och sedan glömt säga det till honom, men nu har jag varit vaken sen dess och dricker mitt älskade morgon kaffe.

Morgon stund har guld i mun =)

Djuren dom sover ännu men Engla har i allafall varit ute redan.

Idag har jag en massa disk sen igår kväll att ta tag i men annars händer nog inte så mycket idag tror jag. Just nu känner man ju sig otroligt slapp på något sätt, har varit mer i helgen än det brukar vara.

Igår fick vi en inbjudan till sambons bästa vän och hans familj på mat och sånt där den 6/3, dom åker ju till Kina efter det och är borta i 4 veckor *fusk*. Vi vill med resa men vi måste planera datumen bra så han kan begära ledigt då flera mån innan, vi kan ju inte boka något och tro han får ledigt. Vi gjorde dte misstaget då vi  skulle till cypern, köpte resan och betala INNAN så det var nära han inte fick ledigt men det gick bra i allafall efter lite gnabb :-)

Nä fundera på att köra igång musik och ta tag i disken redan, men jag hoppas ni får en bra måndag.

PS texten på kortet är ifrån mig men inte jag som skrivit det, det kom med en taxibil till sambon eftersom jag köpte dom över nätet direkt.

Kram




Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

naaaw så fina! :)



Sv; Vi bor i Australien förhoppningsvis förevigt :) ♥

2010-02-15 @ 13:15:13
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: simone

Så otroligt vackert :P

2010-02-15 @ 13:43:23
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: sandra

Nu har jag åter igen en ny tävling på bloggen som kommer innom kort idag/ikväll! Missa inte mina fantastiska priser som ingen annan blogg har! (Alltid av ett värde av minst 1000:-) Det är helt upp till dig om du ska bli den lyckliga vinnaren! För att inte missa fler av mina härliga tävlingar så följ mig via bloglovin!



Lycka till så ses vi ikväll!

2010-02-15 @ 14:43:37
URL: http://sandera.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAHA KOLLA IN MIN BILD PÅ KISSIE, JAG LOVAR DU KOMMER SKRATTA!! LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR ;)



HAHAHA KOLLA IN MIN BILD PÅ KISSIE, JAG LOVAR DU KOMMER SKRATTA!! LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR ;)



HAHAHA KOLLA IN MIN BILD PÅ KISSIE, JAG LOVAR DU KOMMER SKRATTA!! LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR ;)

2010-02-15 @ 14:47:45
URL: http://emmakullbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0