♥ Så jävla lycklig

Godmorgon snyggon!

Allt väl med er denna lördag förmiddag? här är det toppen.
Jag ställde mig på vågen i morse och sen den 4 Januari har jag gått ner 6,5 kg, vilket jag är mkt nöjd med eftersom jag fuskat en del då, mitt första delmål är ju 80 kg.

Jag har alltså gått från 88,1 kg - 81,6 Kg på dessa veckorna. Man känner sig trots allt grymt duktig..

För övrigt hade vi en mkt trevlig kväll igår, dom gick hem runt 02.00 tiden men det var okej. Jag blev piggelin efter promenaden kl 01.00 typ =) så det var helt okej.

Ikväll ska vi till mina svärföräldrar och glo på melodifestivalen tänkte vi, så lördagen blir rätt lugn tror jag.

Vad ska ni göra idag då?

Ska hålla sambon lite sällskap nu sen ska jag ducha.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: simone

Vad duktig du är :D Är det hård träning bakom?

2010-02-13 @ 11:23:24
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN

Visst är det skönt med helg? :D

2010-02-13 @ 11:35:17
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0