♥ Tyra svara aldrig på mejl

Jag bara undrar varför man skriver i sin blogg att man kan maila dit eller hit om man vill ha kontakt med bloggaren när dom inte ens orkar lyfta på ett finger och svara?

Att jag mejla Tyra var för hon var värdinna på partyt i norrköping som jag var på, och jag hade en fråga ang detta, men har inte fått svar och det är 2 veckor sen jag mejla. Jag trodde hon var en reko tjej och var rädd om sina läsare, men jag misstog mig nog där.

För jag menar, så förbannat svårt är det ju inte direkt att svara på ett mejl, tar högst ett par minuter av hennes "dyrbara" tid.

Någon som vet hur man kan få tag i ansvarig för nellys higheelsparty? någon som behagar svara dessutom helst ;).

Har även mejlat Kenza ett par ggr och berömt henne men jag börjar tro hon är som kissie säger i sin blogg faktiskt. Bara för dom är "stora" så har dom ingen rätt att behandla sina läsare som skit rent ut sagt.

Sådär nu fick jag spy av mig lite av mina funderingar.


Kommentarer
Postat av: Madde

Söt blogg =)

2010-02-17 @ 14:25:54
URL: http://vinglasets.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fin blogg ! ♥

2010-02-17 @ 15:15:12
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ja men eller hur. folk ska alltid dra sina egna slutsatser :P



Hmm.. synd hon inte har svarat. Jag tycker det är lite tråkigt att dom inte lämnar svar någongång i alla fall...även om dom är jättestora.

2010-02-17 @ 15:20:20
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0