♥ Wiho det är inga fel på mig

Jag är så otroligt lättad nu, med posten fick vi svaren på blodproverna jag lämna till vår utredning och det var helt normalt, normal ägglossning och hela fadderullan, känns otroligt skönt så nu vet vi att det inte är några fel på MIG åtminstone, nu är det snart sambons tur att lämna sperma prov.

Klart att nu undrar man ju varför vi inte blir gravida, vi har kämpat i 5 jävla ÅR och fått 3 missfall, genom gått 2 utredningar hittills. Ibland vill man ju bara ge upp men vi vill så gärna ha barn.

Som ni ser önskar hon mig lycka till med vikten, jag har inte sagt något om att jag bantar utan hon sa att jag måste ner till minst 78 kg innan dom hjälper oss, så det är mest det som sporrar mig.

Har diskat nu och väntar på att sex and the city kan börja så jag kan ta en kopp kaffe och lugna nerverna lite =)

 Otroligt nervös när detta kom idag

 Men såhär stod det

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jag och killen har varit tillsammans i snart fyra år. bara av ren lathet har vi haft oskyddat sex i 3 ½ år. jag har inte heller blivit gravid..så det är klart man undrar. men kanske är psykiskt?

2010-02-25 @ 15:12:51
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: emmelist

ja det är sant. vet vad du menar.



men när ska han testa sig då?

2010-02-25 @ 15:50:41
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Thess

Ush vad ledsen jag blev för er skull när jag läste om era försök att få barn! Hoppas verkligen att det löser sig för, måste vara hemskt att försöka och "misslyckas" hela tiden.

Önskar er all lycka till!

2010-03-03 @ 11:09:30
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0