♥ 1/2 dagen för ett sundare liv

Nu har jag äntligen bestämt mig. På måndag dvs den 1 Februari ska jag fimpa ciggen för gott. Detta är ju som sagt inte heller bra när man försöker bli gravid och framför allt inte när man är gravid. Dessutom kommer jag väl må bättre, se bättre ut och lukta gott.
Det händer mycket i kroppen när man slutar röka, redan efter 20 minuter faktiskt börjar förändringarna.
Sluta röka en gång och var rökfri i 9 månader men tyvärr föll jag tillbaka, men inte denna gången.

Fler som ska sluta röka? eller har slutat röka. Berätta gärna hur det var för er =)

Det kan ju inte bli bättre, gå ner i vikt och sluta röka. Känns kanon.



 

 


Kommentarer
Postat av: Emmelist

jag har varit rökfri i snart fyra veckor. har lagt på mig lite extra kilon och haft ruskigt dåligt humör. men det är så värt det! man märker små förändringar i kroppen hela tiden.



exempelvis så är mina fötter och händer varma. har dom inte varit på fleeeera år!

2010-01-29 @ 13:18:51
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0