♥ Äntligen hemma

Godkväll mina sötnosar!

Nu är jag hemma äntligen, för det är helvete vad kallt det är ute och halt.

Vi åkte till skopunkten där och reklamera mina skor jag köpte där i oktorber/november som gått av i hälen, så trots att jag inte hade kvitto fick jag välja ett par nya för samma pris eller pengarna tillbaka. Men då hitta jag ett par rejäla stövlar med bra fäste under till som jag köpte, helfodrade inuti så dom är väldigt varma och sköna. Köpte även ett par andra skor med liten klack på till våren/sommaren.

Sen åkte vi faktiskt till Ö&B där jag köpte 36 burkar wiskas kattmat, en palett var det 12 burkar på så jag tog 3, den 3:e glömde hon ta betalt för vilket vi upptäckte då vi kom hem, jag hade ingen tanke på det alls.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

L8nyberg har äntligen kommit ut med en ny hemsida där man nummera samlar poäng och löser sen in det mot rabattkuponger som man sen handlar där med där ifrån. Eftersom jag gör reklam för dom så har jag fått en rabattkod att ge mina läsare. Ni får 15% rabatt till och med 31/1 2010 om ni anger BLOGG i rabattkodsrutan när ni handlar.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Detta fick bli min shopping idag, sambon hitta ett par gympaskor på inter sport som han köpte för 500 kr :-o men men det är hans pengar ;) klicka på bilderna för att se dom i större format.

Nu är det dags för sängen här, sovgott. Kramar i massor

   

Kommentarer
Postat av: carrs

snygga skor! :)

2010-01-10 @ 12:43:38
URL: http://flowerbombs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0