♥ Äntligen klar

Nu är jag äntligen klar med tvätten så nu kan all lördags mys börja. Tänkte jag skulle hoppa i ett varmt bubbelbad och göra mig i ordning för att se bege mig en sväng till svärföräldrarna.

Annars blir kvällen lugn med massa film, gotti och mys med familjen, finns inget bättre än en mysig hemma kväll. Jag är ju inte direkt den som är ute och super varje dag som en annan bloggerska ^^

Vad ska ni läsare göra ikväll??

Har ni varit inne på bloggen som jag nämnde i förra inlägget? den är grymt bra och är så skönt med fler i samma sits för stöttning och peppning. Men på måndag är det träning som gäller för mig och sambon för hela slanten. Vi ska träna 3-4 ggr/vecka och inte typ en gång varannan vecka som kissie. Fattar egentligen inte varför hon köpte gymkort och bantningspiller, vill hon skada sig själv eller?

Nej nu ska jag sätta fart då klockan tickar.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: JULIA

fin blogg! (:

2010-01-03 @ 01:14:25
URL: http://tiivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0