♥ Dag 2 avklarad

Drack min sista shake för ett tag sedan, dagen idag har gått otroligt bra det med. Har inget godis sug över huvudtaget länge, fatta vad skönt det känns.

Vill tacka för alla kommentarer jag fått av er som tror och hejar på mig, det betyder mycket och gör genast allt lättare. Jag är verkligen super motiverad.

Imorgon är det 3:e dagen och kroppen går förhoppningsvis in i ketos då, ska testa och kolla på torsdag morgon tänkte jag så får vi se men känns så i allafall, finns tecken på det.

Har inte druckit mer kaffe idag än igår heller dvs en halv kopp svart i morse kl 07.00 men idag har jag faktiskt haft lite skallebank men det går över, dock har jag inte sovit lika mkt idag som igår så kroppen är på god väg nu.

Vad gör mna söta läsare ikväll då?

Tack för all peppning ni gett mig.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sophie

SV: Ja hon har skrivit den kommentaren i nästan varje inlägg jag skriver :P

2010-01-05 @ 21:58:21
URL: http://krystaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0