♥ En dag på stan idag

Godmorgon snyggon!

Sovit gott? jag somna direkt när jag la huvudet på kudden igår kväll så jag var skit trött rent ut sagt. Snön den fortsätter vräka ner så det blir nog att ta bussen in till stan idag. Hoppas jag hittar någon väska och plånbok men shopping brukar väl sluta med att man kommer hem med en massa annat än just det man verkligen var ute efter :) i allafall för min del.

Blir en del ärenden att utföra idag känner jag, men det är väl lika bra att kolla allt. Har inte ens kollat mitt konto, haha tänk om jag inte fått pengar idag ;) vore en jävla katastrof men jag är säker på att dom finns på mitt konto nu för min mor får pengar samma dag som mig alltid så.

Visste ni att sångare och sångerskor oftast mimar till sina låtar när dom sjunger??? det visste inte jag tills jag upptäckte det igår. Jag snubbla över "No matter what" men Boyzone igår kväll och det syndes långa vägar att dom mima till låten och att dom INTE sjöng själva. Dom hade lite problem att hänga med och därför syndes det såå tydligt. Detta tycker jag inte är okej, ska dom sjunga så ska det göras ordentligt och inte på ett sätt som en 5 åring klarar.

Nu är det dags för min morgon shake och sen ska jag väl börja göra mig iordning så man kan åka in till stan någon gång men vi höres senare. Måste vara hemma till halv 3 för då ska jag tvätta lite innan sambon slutar och vi ska till polisen och fixa passet (han måste med och intyga att jag är jag) likaså på banken sen, jävla krångel med sånt :P

Jag hoppas ni får en mysig dag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0