♥ Första dagen avklarad

Nu är min första dag med cambridge avklarad, det har gått skit bra och jag är jävligt stolt över mig själv. Inget fusk alls som jag brukar utan har hållt mig till mina shakar och 3 liter vatten. I morse tog jag en halv kopp svart kaffe vilket man får på renkur men har inte fått huvudvärk alls, kroppen är ju van vid 10 koppar kaffe per dag annars så jag är glad, allt känns toppen.

Svårast är väl då sambon kommer hem och åt ost mackor med sylt på och nu lagar jag hans lunch till imorgon, luktar sååå gott men jag behärskar mig :) duktig jag är va.

Hoppas morgon dagen går lika bra men det ska det väl göra. Jag har inte blivit påverkad alls, inget i humöret eller så har ändrats men däremot har jag varit skit trött idag men jag antar det är kroppen som ställer om sig.

Vad har folket gjort idag?

Nu ska jag snart ut med hunden för att sen sova faktiskt.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sanna M

Hejsan. Hittade din blogg av en slump, och har kikat runt lite. Jag berörs av din situation. Jag kan känna och förstå din barnlängtan, och jag hoppas det hela går vägen för dig snart.

Min sambo har en nio år äldre syster, och hon är den enda i syskonskaran som ej har barn. Och för över ett år sedan så fick jag och sambon barn, och vi är unga. Det var inte planerat från början. Och så ser man sambons syster som viljat ha barn i ett par år nu, men ej funnit kärleken ännu... så man berörs. Jag önskar dig allt gott!

2010-01-04 @ 22:37:54
URL: http://tabubloggen.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

för mig har det oxå gått bra idag =) inge sötsaker och bara en portion mat =)

2010-01-04 @ 22:54:02
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Linnea : )

kikade förbi och tänkte bara lämna ett spår : )



fin sida du hade : ) titta gärna in hos mig !

2010-01-05 @ 20:46:15
URL: http://linneamatildaphilipsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0