♥ Godismontret-back off

Åhh vad jobbigt, nu börjar godis begäret smyga sig fram men jag måste och är stark, jag ska klara av detta. Ska strax ta min 3:e och sista shake för dagen och det får nog bli smak av jordgubb, shakarna är riktigt goda. Smakar typ som milkshake som dom har på Mcdonald utom då att det är vatten man blandar dm med.

Ber om ursäkt om jag flippa i förra inlägget men jag hatar när folk är elaka när dom är anonyma. För mig är det självklart att stå för det man tycker, alla tycker olika så enkelt är det och det får folk helt enkelt acceptera. Man kan säga vad man tycker och anser utan att vara elak om ni inte visste det.

Jag kanske inte är mogen men betydligt mognare än er i allafall som åtminstone står för det jag säger och tycker. Det måste man göra. Istället för att haka upp er på det jag skriver kan ni försvinna från bloggen, det underlättar ju för alla.

Nej nu väntar shaken, magen kurrar.

Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0