♥ Januari månad snart slut

Godmorgon sunshines :)

Har ni sovit gott? det har jag, men var svårt att somna inatt av någon andledning.
Sambon sover än medans jag varit ute med Engla och dricker kaffe nu. Vi hade en riktigt film kväll igår, såg 2 filmer men minns inte vad den ena hette men skräckisen vi såg hette: The uninvited och var riktigt bra måste jag säga.

Ikväll kommer mina svärföräldrar hit och då blir det mer filmmys med den svenska komedin: Sommaren med Göran. Någon som har sett den?

Idag blir det att städa ganska väl så svärmor slipper massa katthår (allergisk) men det brukar funka fin fint oftast ändå vilket jag är glad över, vore jobbigt om man aldrig kunde bjuda över dom pga det.

Näst sista dagen på januari månad då innan vi kliver in i februari. Tycker inte ni också att tiden går snabbt?

Skriver mer sen. Ha det guld.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Emmelist

tack för gratulationen till min bror!

2010-01-30 @ 22:32:46
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: janine

fin blogg :D söta katter=)

2010-01-31 @ 00:31:58
URL: http://janineaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0